سرمایه گذاری در بخش رنت ماشین سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سرمایه گذاری در بخش رنت ماشین سفرآلامو

گروه سفرآلامو اعلام کرد سرمایه گذاری 20 درصد اقلیت خود را در سفرآلامو ، اجاره ماشین یک سرویس اشتراک رایانهای با همتایان خود اعلام کرده است.

این سرمایه گذاری در راستای طرح سفرآلامو برای تبدیل شدن به یک رهبر راه حل تحرک است. طبق گفته شرکت، سفرآلامو را قادر می سازد تا به اشتراک گذاری اجاره خودرو خودروهای همکار به یکسان به مرحله بعدی توسعه در اروپا دست یابد.

با این سرمایه گذاری، شرکت سفرآلامو با سهامداران موجود سفرآلامو سفرآلامو و موسس های استودیوی راه اندازی دانمارک شرکت می کند که تعهد خود را به سفرآلامو سفرآلامو افزایش داده اند. این سرمایه گذاران در حال پیوستن به نیروهای برای کمک به سفرآلامو گسترش جغرافیایی رنت ماشین  در داخل اروپا و بهبود استفاده از پلت فرم و خدمات خود را برای اعضای آن است.

 اجاره خودرو

سفرآلامو در سال 2011 در سال 2011 شروع به کار کرده است. این در حال حاضر دومین بزرگترین پیمانکار بین المللی خودرو در اروپا است که بیش از 250،000 مشتری آن را در پلت فرم خود به اشتراک می گذارد. امروز سفرآلامو در هلند، دانمارک و سوئد در دسترس است کرایه ماشین  و قصد دارد به بازارهای جدید گسترش یابد.

شیلا استرویک، مدیر عامل واحد کسب و کار جدید کسب و کار سفرآلامو و آزمایشگاه پروردگار، گفت: “ما خوشحالیم که سهام در سرمایه سفرآلامو را به دست آوریم.” “آزمایشگاه سرمایه گذاری این شرکت را به عنوان پتانسیل رشد خود در نظر می گیرد، به گروه اجازه می دهد غنی سازی پیشنهادات مربوط به تحرک و هدف جدیدی از مشتریان را هدف قرار دهد. ما فرصتی عالی برای کمک به این شرکت برای توسعه ی خودروهای رایانه ای با یک پلت فرم همکار به همتای خود در سرتاسر اروپا تسریع می کنیم. “

ویکتور ون تول، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سفرآلامو ، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که رسفرآلامو به عنوان یک سهامدار و شریک در راه ما برای تسخیر اروپا است.” “همانند گروه سفرآلامو ، سفرآلامو تخصص فوقالعاده و ارزشمندی در بازار جابجایی فعلی دارد. با هم ما می توانیم تاثیر سفرآلامو در اروپا را افزایش دهیم و در عین حال، بهبود و نوآوری پلت فرم و خدمات ما را برای اعضای ما





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: